Henting av utstyr / fysisk besøk:
Alle besøk må avtales på telefon i perioden fra 30. september til mandag 21. oktober, da det ikke vil være mulighet for drop-in hos Kontaktsenteret i dette tidsrommet i forbindelse med flytteprosessen.
Hvor finner du oss?
Fra fredag 4. oktober er ny besøksadresse: 1. etg. Campus Kristiansund, Fosnagata 12, 6509 Kristiansund.
Telefon og chat:
Åpningstidene på telefon og chat vil være de samme som før, disse finner du lengre nede på siden. Våre hyggelige kontaktrådgivere sitter klare til å hjelpe deg på 71 56 55 25.
Utstyr vil i løpet av oktober kunne hentes i pakkeboks på Campus:
Du vil, etter avtale, kunne hente / levere utstyr på avtalt sted fram til den er på plass. Vi håper å ha den oppe så raskt som mulig. Når du er på telefonen med våre kunderådgivere vil de fortelle deg hvor du henter/leverer utstyr.
Åpningstid for henting av utstyr når pakkeboks er på plass:
Du kan hente utstyr i pakkeboksen mellom kl. 07-17 på hverdager, og etter avtale på helg.
Telefon: 71 56 55 25
E-post anbefales benyttet til generelle firmahenvendelser.
Utstyr kan hentes frem til kl 17.00 etter avtale mandag til fredag, og etter avtale på helg.
Dag | Besøkstid (etter avtale!) | Åpningstid telefon og chat |
---|---|---|
Mandag | 08:00 - 16:00 | 08:00 - 21:00 |
Tirsdag | 08:00 - 16:00 | 08:00 - 21:00 |
Onsdag | 08:00 - 16:00 | 08:00 - 21:00 |
Torsdag | 08:00 - 16:00 | 08:00 - 21:00 |
Fredag | 08:00 - 16:00 | 08:00 - 21:00 |
Lørdag | Stengt | 10:00 - 15:00 |
Søndag | Stengt | 10:00 - 15:00 |
Skulle du være så uheldig å få brudd på Internett eller TV-tjenesten din etter kl.15 i helgene varsler du feilen via Min Side eller via Mitt NEAS.
Problemer med strømlinja? Søk opp ditt nettselskap her og meld inn feil.