Tusen takk for tilliten!
For oss er det avgjørende å vite hva dere mener, tenker og ønsker. Derfor kjører vi ulike typer kundeundersøkelser året gjennom. Det gledelige er at samtlige undersøkelser viser gode resultater.
Ta for eksempel om du kontakter Kundesenteret vårt. Hvordan blir du tatt imot, hvor flinke er vi til å hjelpe deg. Kort sagt hvordan oppleves det å være i kontakt med oss? Av 5700 kunder som har svart, er gjennomsnittscoren 5,3 på en skala fra 1-6.
"Dette resultatet gjør oss utrolig glade og stolte. Kundesenteret står på hver dag for å gi de beste kundeopplevelsene når de kontakter oss. Dette gir virkelig mersmak til å stå på videre" - sier Annicken Hjelle, leder for Kundesenteret.
Et annet viktig satsingsområde for oss er utbygging av fiber til hele regionen. Stadig flere får glede av fremtidenes teknologi med kortreist service med på kjøpet. Her kommer montørene våre hjem til kundene for å installere fiberen. Det å komme inn i det enkelte hjem krever strenge rutiner og retningslinjer for å gi den beste opplevelsen. Av 305 besøk er snittscoren 5,1 av 6 mulige.
"Vi er veldig takknemlige for at kundene gir oss disse fantastiske tilbakemeldingene. Det viser at vi gjør mye riktig. Dette er uansett ingen sovepute. Vi skal bli enda bedre" - lover Bjørn Hammer, avdelingsleder for kunde og leveranse.
Selv om undersøkelsene viser gode gjennomsnittstall, er det fremdeles områder vi har mer å gå på. Tilbakemeldingene fra kundene er dønn ærlige med tydelige forventninger, ris, ros og andre ganger regelrett kjeft. Dette hjelper oss til å bli bedre.
Dere gir oss energi, inspirasjon og pågangsmot for veien videre. Vi gleder oss!
Tusen takk!