En økonomisk trygghet mot arbeidsledighet, sykdom og skader.
Er det noe vi vet så er det at livet er uforutsigbart. Etter flere år med enorme endringer i samfunnet slik vi kjenner det, har trygghet rundt helse og jobbsikkerhet blitt ekstra viktig for mange.
Med betalingsforsikring fra NEAS kan du senke skuldrene rundt de uforutsette tingene som arbeidsledighet, svingninger i arbeidsmarkedet, plutselig sykdom og sykemelding, eller vær/lyn-skader på teknisk utstyr.
Du kan enkelt legge til Betalingsforsikring for kr 1,50 per dag.
Om du eller noen i din husstand blir sykmeldt eller arbeidsledig/permittert betaler du:
• 0,- i strømregning *
Forsikringen dekker strøm fra NEAS og nettleie fra nettselskapet ditt, i inntil 6 måneder.
• 0,- i bredbåndskostnader (inkludert Full Dekning) *
Forsikringen dekker TV-og Internettkostnader fra NEAS, i inntil 6 måneder. (Har du strøm fra NEAS og internett/TV fra Vitnett dekkes også kostnader fra Vitnett)
• 0,- for øvrige tilleggsprodukter *
Forsikringen dekker produkter med abonnement eller nedbetaling over strømregningen, for eksempel elbil-lader.
• 0,- i kommunale avgifter *
Forsikringen dekker kommunale avgifter i inntil 6 måneder (Inkluderer ikke eiendomsskatt)
*Samlet utbetaling per måned for strøm, bredbånd og kommunale avgifter er inntil kr 6 000. Forsikringen gjelder dersom du eller noen i din husstand som bidrar til å betale faste utgifter skulle bli sykmeldt eller arbeidsledig/permittert. Arbeidsledighet og permittering må være ufrivillig. Informasjon om gjeldende karens og ventetid opplyses om i forsikringsdokumentene.
• Du slipper å betale egenandel på din innboforsikring ved lynskade på elektrisk utstyr, inntil kr 6 000.
• Ved dødsfall/uførhet utbetales et engangsbeløp, inntil kr 24 000.
60 dager ventetid
Fra bestillingsdato gjelder 60 dager ventetid før du kan benytte forsikringen til å melde et krav knyttet til arbeidsledighet eller sykemelding.
Gjelder for 1 husstand
Dersom du har kundeforhold på flere adresser så gjelder forsikringen for 1 husstand, og primært for din bostedsadresse. Ønsker du at forsikringen skal gjelde en annen adresse eller på flere adresser, eksempel hytte, er det bare å gi kundesenteret beskjed om dette.
Ta gjerne kontakt med oss på
71 56 55 25 hvis du har spørsmål
eller behov for hjelp.
Har du spørsmål om en aktiv skadesak, kontakt oss på telefon
400 34 440.