Jeg mangler kanaler

Det er flere årsaker til at du kan mangle enkelte kanaler. Som regel kan du løse problemet ved å oppdatere boksen din, eller foreta en gjenoppretting av fabrikkinnstillinger.

·         Send en SMS med kodeord TV til 02123. Da mottar boksen en oppdatering i løpet av noen minutter.  Get dekoderen må være tilkoblet strøm og telefonnummeret må være registrert hos oss for at dette skal fungere.

·         Du kan også oppdatere dekoderen uansett hvilket telefonnummer det kommer fra. Finn kortnummeret til den dekoderen du har koblet til TV. Send en SMS med melding "getstart " og «kortnummer" (eks: getstart 000012345678) til 2030.

·         Av og til kan det hende at du må legge inn den valgte kanalen på nytt. Logg inn på Min side, ta bort den aktuelle kanalen, klikk bekreft. Legg den til igjen, klikk så bekreft.

Hengelås på skjerm
Står det at du ikke har tilgang til en kanal på TV-skjermen, at du vennligst skal vente litt, eller kanskje du har et hengelåsikon på skjermen? Send en SMS med kodeord TV til 02123 - så mottar boksen en oppdatering i løpet av noen minutter.

Boksen henger seg
Mangler du tilgang til kanaler etter en oppdatering, eller opplever du at boksen henger seg? Da anbefaler vi at du forsøke å gjenopprette fabrikkinnstillingene. Under ser du hvordan du gjør dette:


Hvis TV-menyen din ser slik ut:

TV meny (eldre) fra Get

1.       Trykk HJEM på fjernkontrollen til boksen

2.       Velg først MIN GET, så MINE INNSTILLINGER

3.       Deretter GET BOX II eller GET BOX MIKRO INNSTILLINGER og FABRIKKINNSTILLINGER og velg GJENOPPRETT FABRIKKINNSTILLINGER

Start så boksen på nytt og send en SMS med kodeord TV til 02123 for å få oppdatert kanalliste.

Hvis TV-menyen din ser slik ut:

 TV meny fusion

  1. Trykk EXIT på fjernkontrollen til boksen
  2. Velg først INNSTILLINGER, så AVANSERT OPPSETTTast inn PIN1 (standard er 0000) og velg REINSTALLER
  3. Start så boksen på nytt ved å trekke ut strømkontakten, og send en SMS med kodeord TV til 02123.