For rene bredbåndskunder: feil på eFaktura for januar og februar

Feil på eFaktura for januar og februar

Dessverre har det for våre rene bredbåndskunder oppstått feil under fakturautsendelse for januar og februar på eFaktura. Utsendelsen via eFaktura har feilet og faktura er sendt per print. Flere kunder har fått purring på januarfakturaen som hadde forfall 26. januar fra Kredinor. Vi har de siste månedene byttet flere system og det er på grunn av systembyttene at feilen har oppstått. Vi er veldig lei oss for at denne feilen har oppstått. Fra mars av vil dette bli rettet opp i. Så lenge du i nettbanken har sagt "Ja takk til alle" på eFaktura, skal du fra mars av motta faktura på bredbånd som eFaktura. Har du ikke skrudd på dette i nettbanken din må du gjøre dette for å motta eFaktura fra oss. Er du usikker kan du ta kontakt med banken din, så vil de hjelpe deg. 

Du kan lese mer om eFaktura her

Purringen fra Kredinor må betales. Faktura for februar kommer som print og denne må betales for å unngå purring.